Selasa, 25 Mei 2010

CERITA LUCU HARI INI

Cerita 1
Tunang Khalid, Siti, menelefonnya untuk memutuskan pertunangan mereka.

Khalid : Mengapa?

Siti : Saya dah bosan ngan awak. saya dah ada teman baru. Sebelum tu
awak mesti kembalikan semua gambar saya.


Khalid : Ok. Tapi saya tak ingatlah yang mana satu gambar awak, Nanti awak
pilihlah sendiri. Yang selebihnya kembalikan kepada saya.


Siti : Erkkkkkk…….. Benci ………






Cerita 2

3 org menaiki motor dan ditahan polis trafik. Namun pemandu motor
tersebut tidak berhenti. Katanya, ‘Tak Muat Dah Tok, Kami dah bertiga!!!





Cerita 3
Seorang posmen yang datang menghantar surat .



” Assalamualaikum ”

” Walaikumsalam ”

” Ni rumah encik Sameon ye?

” Ya saya”

” Poning kepala saya mencari alamat rumah encik ni ”

” Buat susah aje encik nie! Apsal tak pos aje?”


Tiada ulasan:

Catat Ulasan